Sunday, June 12, 2005

Sushi made by me. And Takoyaki, do you know ?



This picture is a Sushi dish made by me.

i used to work at a Sushi shop as a part-time Sushi chef when i was an university student as i typed on my profile(About Me).

Making Sushi is so fun for me. i'm not good at cooking, but can make Sushi quickly.
i occasionally have Sushi parties with my friends.
Anyway i'm gonna have a Sushi & Takoyaki party in 25, June at my friend's house.

Do you know Takoyaki ?

it's one of the most popular hot foods in Japan, especially in Osaka.
Takoyaki means fried octopus dumplings in Japanese, i think.(i'm not sure.....sorry.)

After the party, i'll type my diary about it on this blog.

2 comments:

dyn307 said...

uaa....sushi ka??..
humm... ichido dake sushi o tabeta koto aru kedo.. ma~ ne.. gaikokujin dakara..amari awanai kana aji tte.^^ gomennasa~i!!

sushi o oishiku tabetai na to omotte..naka2 taberu chansu ga nainde..ima made sushi o taberu koto wa naretenai yo!..

tokoro de ne...
jozu ni narun desuka? eigo tte?
ja..yoroshiku ne..
~dyn desu!~

plow7010 said...

Hello, dyn307. (^_^;

anata ha ryuugakusei desuka ? doko no kuni kara ?

anata no ro-maji nihongo ha totemo seikaku desune. :-)

eigo no benkyou ha tanoshii desuyo.

ja matane.